Mrblng bende öyleydim doktorum küçük bir suya ilaç karıştırıp verdi içtim fayda etmedi, gece bile yürüyordum hala tık yok :) sabah gelip lavman yaptılar yine bir şey yok en son doktorum eve git hastane psikolojisinden çık evde karnına ılık duş sabunla masaj yap zaten verdiğimiz ilaçlar ishal yapacak dedi ancak öyle akşam çıkabildim.