Ahhh kesinlikle özel veya ayrı klinigi olan bı doktor derim devlet hastanesi hem dedikleri gibi randevu alınmıyor hemde ilgi sıfır. Ben geçen hafta özel de girdim 30 dakikaya yakın sürdü neredeyse 3 tane fotograg ve CD verdi doktorumuz 600 liraya girdim ama değdi doktorumuzda çok iyi ilgilendi devlete hiç tercih etme