Beybisininannesi Fadikb yaaa inş bizede sonlardan selam göndermek nasip olur 😀 sağlıkla bebeğinize kavuşmak dileğiyle 🥰
slnacar Beybisininannesi bugün tam 14 olarak 2.trimester a adım attık çok övüldü bakalım neler yaşanacak 😅