4438bebegim bosch u bilmiyorum ama bende yeni Arçelik aldım 3250 ye güzel fena değil ama bi robot süpürgenin yerini tutmuyor tabi günlük gırgır niyetine kullanıyorum benim ihlasın klinmax süpürgem var ona alışkın olunca çok çekmiyor gibi geliyor ama o da çok ağır şimdilik idare ediyorum