Zynp2841 Arkadaşlar merhaba. 32. Hafta çalışamaz raporu almak istiyorum. Şuan 31+6 yım geç mi kalıyorum? 32+2 de doktora gideceğim sıkıntı oluyor mu?
Smyrkmr Zekzek12 kusura bakmayın geç gördüm. Çalışma bakanlığı çağrı merkezinde çalıştım o nedenle hakimim az çok konulara
Eses131 Kızlar benim randevum 1 ekimde. O gün 32 hafta 5 günlük oluyor bebeğim. Bende doğumdan önceki 8 haftami kullanmak istediğim için çalışamaz raporu almak istiyorum. Geç mi oluyor ki? 32+ 0 olduğu gün mü almak durumundayız
Zekzek12 Bankacianne48 benim sigortam var ama rapor parasi alabiliyor muyum onu anlayamadim yardimci olur musun
Bankacianne48 Zekzek12 onun belli bi gun çalışınca alınıyor diye biliyorum Google dan aratirsan aytinti görebilirsin bizim maas kesilmedigi için bilmiyorum biz rapor parasi almiyoruz direk maas devam
Aylino Hafta itibariyle alabiliyorsunuz illa 32.0 da gitmenize gerek yok. 37. Haftaya kadar çalışabiliyosunuz hamileyken tamamen sizin isteğinize durumunuza bağlı. Doğumdan önce 8 doğumdan sonra 8 hafta kullanma imkanınız var isterseniz doğumdan önceki 5 haftanızı doğumdan sonraya bırakabilirsiniz.