adrmz54 Merhaba hanımlar..Bebek için banyo küveti alıcaz ama ayaklı olanlar mi ayaksız olanlar mi hangisi daha kullanışlı..kullananlar veya alanlar hangini tavsiye edersiniz🙏
eeebruuu adrmz54 trendyoldan Pd Home dan katlanabilir küvet setini aldım o kadar güzel ve kaliteli ki kesinlikle öneririm
mirayim_00 adrmz54 bence ayaksız al derim çünkü bebek çabuk büyüyor büyüdükçe riskli olur gibi geliyo bana 🤷🏻♀️
edasahbazsahin Ben bimden ayaklı katlanır olandan aldım kullanmadım henüz ama kullanışlı görünüyor yer de kaplamıyor 😊
[silindi] İlk çocukta hiç almadım bunda da almayacağım. Ben 2 ay lavabo da yıkıyorum elimde. Sizin geniş değilse mutfakta olur. Bebek hemşiresi öğretmişti. Sonra babasının kucağında yıkıyoruz sonra o duş alıyor. Çok keyifli hep öyle yaptık
dino34 adrmz54 katlanabilir olanlara bakabilirsin kovası ve tasıyla satılan bir takım var https://ty.gl/b00h3rbvp9