Spinal anesteziyle dogum yapicam ve yanimda bi tek eşim olucak evdede hastanedede acaba doğum yapıp hemen toparlandinizmi çünkü ilk gebeliğim ve esimin bi bilgisi yok bu yuzden altını flan degistirmem gerektinde yapabilirmiyim hemen kendimi toplarmiyim