Minikprensesim_41 eğer dikişiniz varsa iyileşene kadar ağda vs yapmayın ya elle alın yada jilet kullanın dikişlere sıkıntı olmaması açısından. Çünkü daha kaynamayan bir deriye güç uygularsanız tekrar açılır. Be dikişli kısmı alırken çok dikkat etmelisiniz. Ben açıkçası jiletle almıştım. Oda doktor kontrolüme giderken yoksa ellemezdim belli bir süre