Sezya Kızlar gebeliğin başlarında grip ve soğuk algınlığı için neler tüketiyorsunuz. Malum ilaç kullanamıyoruz
MiniMiniKus Sezya Taze ıhlamur Eğer tansiyon sorunun olmuyorsa nane limon Tabi sallama çay olarak değil ama ikiside normal demlemeli olması daha sağlıklı Bol bol da meyve
0mervee Sezya hamileliğimin ilk ayında çok kötü grip olmuştum bol bol portakal suyu nane limon iyi geliyo birde limonlu çay çok iyi
Duy_gu Sezya ben tam bilmiyorum ama bitki çayları normalde regllin çabuk olmasını sağlıyordu dikkat et bence doktoruna sor onları içmeden önce
Sezya Duy_gu bende o yüzden korkuyorum gebelikte bitkisel şeyler kullanmaya. Allah korusun düşüpe falan sebep olurmuş korkuttulsr
Duy_gu Sezya korkmana gerek yok canım öyle şeyler getirme aklına düşük falan sen limonu çayda ve sıcak suda kullan geçer inşallah gebelikte oluyor zatn böyle şeyler