Hasret_Ali Arkadaşlar 20 haftaligim aşırı ayak ağrısı yaşıyorum kaç gündür böyle geceleri daha çok ağrıyor yaşayan var mı
2bebekannesi___ Hasret_Ali magnezyum eksikliğindendir canım benim de komple bacağım ağırır doktor ilaç vermişti ama yetmiyo soda falan içebilirsin