elimiran13 Arkadaslar ilk çocuğum sezeryanla doğdu ikincisi de sezeryanla doğacak Allah nasip ederse 3 ay sonra sezeryani kolay atlatmanın yolu var ilk doğumda acemilik oluyo daha hafif şekilde atlatmam için önerileriniz var mı
rabiagucer03 elimiran13 Benimde ikinci sezeryanım kasımda sizinkide kışa denk geliyo ilkimde beni rahatlatan sıcak su torbası patik ve hırka özellikle ayaklarımızı belimizi sıcak tutmalıyız benim tek sorunum balgam problemiydi hala da korkuyorum nasıl rahat çıkarabilirim diye 🥺
Eceguldemir55 elimiran13 ya benim de ilki sezeryandı yani öğrendiğim şey gerçekten çok sıcak tutmak lazım kendimizi bence en önemli kilit o. Ben kendime not yazmıştım ikinci için ayağa kalktıktan sonra bol bol yürüyüş yapmak gerekiyor diye şuan dogumuma daha çok var o yüzden fazlasına bakmadım
Htcnaz rabiagucer03 affedersin sıcak su torbası genelde ilk ameliyataneden çıkarken mi lazım olucağı için sart
Yesimiko- rabiagucer03 balgam ne alaka ben anlamadım. Bende sezeryan olacağım da bilgi veriri misiniz?
rabiagucer03 Htcnaz ben ameliyattan çıktığımda hafif kendime geldiğimde sırtıma göğsüme koyuyodum iyide geliyo 🥰
rabiagucer03 Yesimiko- inanın kişiden kişiye değişiyodur o bende çok oldu kahveyle falan atmaya çalışıyodum ama ister istemez zorlanıyodum