Merhaba kızlar, 34 haftalık hamileyim başından beri bebeğim 1-2 hafta önden gidiyor. 32 haftalıkken 2.400 gramdık. Şehir hastanesine gidiyorum ve ilk gebeliğim. Normal doğum olup olamayacağına ne zaman karar verir doktorum sizce ? Kaç kilo olursa sezaryen deniliyor ? Şimdiden teşekkür ederim💐