Duy_gu Asli0611 canım erken test zatn regl den 7 gün önce varsa gösteriyor doğru seçim çıkmassada üzülme adetten 10 gün geçtikten sonra tekrar denersin 🌼
Sirince-anne34 Asli0611 ben 7 gün kala yapmıştım negatif çıktı. Adetim 3 gün geçince normal testle gebeliğimi ögrendim
Asli0611 Duy_gu öyle tabi gecen ayda denedim negatif sonuç aldım bu ay fazla sabırsızlandım bekleyemedim adet gününü şansımı denemek istedim erken testle inşallah hayırlı sonuçlar alırız
Asli0611 Sirince-anne34 bi deneyeyim şansımı ya allahtan Ümit kesilmez dediğiniz gibiyse eğer negatif sonuc alırsam adet gecikmesini beklerim son olarak
Sulekrtk Asli0611 benimde 6 gün vardi vücudumda anlam veremediğim değişiklikler oldu erkenden yaptim hemen cikti 🙂ve pazartesi ogluma kavuşuyorum kısmetse
Powergirls Asli0611 ben hep 10 gün kala yapiyorum ama 2 aydir catlatma iğnesi etkisi uzun sürdüğü için beklemedeyim😁
muge1661 Asli0611 canım ben predictör erken gebelik testi yaptım adete 7 gün kala negatifti, 3 gün kala yaptım silik çizgi olarak çıktı ama henüz emin değilim gebelik var mı yok mu belki kimyasal olcak.
Asli0611 muge1661 bende negatif sonuç aldım da markasına bakmadım ne diye ama bilemiyorum ya hakkımızda hayırlısı olsn çok düşünüyorum.. beynim yanacak artık