İyi akşamlar hanımlar. 4-5 gündür kasık ağrım var. Çatı ağrısı gibi. 18 haftalık hamileyim ama bebek çok aşağıda gibi hissediyorum. Karnıma doğru hiç çıkmadı kasıklarımda duruyor sanki. Bu haftalarda daha yukarı çıkması gerekmiyormuydu. Kanama vs olmadığı için acile gitmedim amaa oturup kalkarken çatı ağrısı oluyor. Sizede oldu mu hiç?