Kızlar normalde adet tarihime göre 7+3 haftalık hamileyim doktora gittim doktor keseyi görünce 4 hafta 6 gün dedi ama kese istediğim kadar büyümemiş dedi 14 mm gibi bir şey söyledi böyle bir durum yaşayan oldu mu ? Pazartesi bir daha gideceğim ve beklenildiği gibi olmazsa kürtaj olacağımı söyledi. 😔