Bende 2 doz biontech oldum 6 ay sonra tekrar bir doz daha gerekebilir derlerse olucam eniştem covid pozitifti aynı ortamdaydık öncesinde ailemizle hiçbirimizde belirti yaşamadık belkide geçirdik haberimiz yok kendimizi yinede izole ettik 😇 ( eniştem tek doz aşı olduğu için sadece koku kaybıyla atlattı biz iki doz aşılıyız hepimiz )