Basak41  Düştükten ne kadar sonra doğum oluyor tahminen 🙈
Brcccc Basak41 37+ 5 te doğurdum benim 37 de düşmüştü bi kaç gün içinde doğrdum tabi bünyeden bünyeye de fark vardr🥰
Emineyavuz_53 Basak41 doğum pozizyonuna dönmüş bence kafası aşağı inmiş benimde öyle oldu . Kaçıncı hafta
zeynepin_annesiiii Basak41 o zaman düşmüştür canım bana yukarda geldi fotoğraftan ☺️ hayırlı doğumlar hepimize 🥰 bende 39+5 hala gelen giden yok sezeryan olucam sanırım 😂
Basak41 Emineyavuz_53 o kadar boşluk var aslında başından beri çok yukar da da değildi evet erkek canım 😊
Basak41 zeynepin_annesiiii Sizin bayağı sonlara gelmiş sağlıcakla kavuşun inş 🥰 Benim suyum sınırda 33 ten beri 37 38 e kadar kendiliğinden doğum başlamazsa bekleyemeyiz daha fazla sezeryan olur dedi doktor o yüzden biran önce kendiliğinden başlasın istiyorum 😄
Emineyavuz_53 Basak41 Benimde erkrk de gebeliğim karnım kızımda yukardaydi bu baya aşağıda duruyor erkrkler erken gelir diyorlar hep kızım 40. Haftada geldi hayirlsii bakalim
Ankakusu35 Basak41 aşağıda mı taşıdınız bebeği en başından beri? Benim de başı aşağıda çok kanalda değilde 27 haftalığım en başından öyle