Sevgiylm34 eskiden böyle miydi? Evlenmeden önce ve ya evlendikten sonra? Evlilikte iletişim çok önemli, rahatsız olduğun şeylerden bahsedeceksim aynı şekilde eşin de ortak bi yerde buluşacaksınız. Eğer buna rağmen ilgilenmiyorsa o düzgün bir evlilik değil, adamın kendine hizmetçi aldığı bi versiyon. Burda benzerlerini çok görüyoruz