Beşiği geld, dolabi yapım aşamasında, kıyafetleri hazir bezleri sipariş verdim, kişisel bakım banyo malzemeleri hazır, nevresimleri hazır. Reflü yatağı, puseti, bebek arabası, pişik kremi şampuanı gibi şeyler kaldı. 32+0 dayız. Dolabı bı gelse bı herşeyi yerleştirsem diye bekliyorum. Kıyafet daha alacak değilim ama puset bebek arabask bunları beni bayağı düşündürüyor ha bı de reflü yatağı karar vermiş değilim 🙄