Mervisogretmen Merhaba güzel anneler. Ben 28+4 haftalık hamileyim. Bebek gittikçe yukarı çıktı sanırım. Göğüs kafesim ile midem gibi oralarda ağrı, baskı oluyor. Sizde de oluyor mu, oldu mu?
Aylinak1n Mervisogretmen 36tan bildiriyorum düz yatmak düz oturmak haram nefesim kesilecek gibi hissediyorum sanırsın göğüs kafesime öküz oturuyor 😊
Aylin2011 Mervisogretmen Benimde 27 haftalık ikiz gebelik kasıklarıma baskı oluyor mide ve kaburgalarım acıyor yatmakta oturmakta zorlanıyorum
feyzaa34 Mervisogretmen merhaba 29 haftalıktan selamlar ilk gebeliğimdede aynıydı bundada aynı inanırmısın az önce oturarak bile namaz kılamadım bebek bildiğin midemde midem karnımdan şiş nefes alamıyorum daralıyorum eşime söylüyorum belki 100 defa demişimdir ama adam napsın😂 oy oy hayat çok zor tuvalette bile oturamaz oldum☹️☹️
Zeyyyn Aylinak1n şuan ne sağ ne sol vallahi nereye yatsam ayakları mahvetti takar gibi döndürüyor sanki