33 haftalığım geçen hafta gittiğimde bebeğin kilosu 1 kilo 600 gram dı doktorum iki hafta gerileme var bebek zayıf doğacak dedi ve 4 tane ciğer geliştirici iğne yapıldı erken doğum olabilir bu yüzden çok stres yapmaya başladım sağlıklı olması önemli tabi ama şuan da bu kiloyla yoğun bakıma alınır dedi çok üzülüyorum yediğim bana yarıyor bebeğe yaramıyor yarın kontrolüm var korkarak gidiyorum her an hazırlıklı ol dedi birde suyu haftasına göre azmış bu durumu yaşayanlar var mı 🤲🏻