Ebusss1 Ben geçen gelişinde 3 boyunuda aldım küçüğe zıbın ve minik altları orta boyuna biraz büyük zibinlari en büyüğe de 5 li hastane çıkışları ve tulumları koydum daha dolabimiz gelmediği için duzenlice oldu ben beğendim aklım çelinmiyo değil yarın gidip alsammi yine diye düşünüyorum 🤭