Zelallarslan Hastane için kaç adet takım koydunuz ve aldığınız siteleri yazar mısınız annelere fikir olsun ❤️ Ben iki adet aldım biri açık renk lohusa biri düğmeli pijama takımı yeterlidir inşallah 😊
Zelallarslan busra1997alpaslan2021 3 tane yani teşekkür ederim fikriniz için 😚 tekrardan aklımda bulunsun o zaman
kusadasi Bugun bir ebe ile görüştüm pijama takiminın zor oldugunu soyledi en iyisi kanama vş olduğu icin elbise gecelikmiş
busra1997alpaslan2021 kusadasi olmadı bizde 1 gecelikle idare ederiz 😀😃 2 tane pijama aldim 1 tane gecelik daha da para veremem 😀 ki
candanx 2 kısa kollu gecelik biri yarıya kadar düğmeli biri önden komple düğmeli ve 2 takımda önü düğmeli alt üst pijama. 2 adet biri ince biri kadife sabahlık
ilknur-34 2 pijama takımı 1 gecelik uzun elbise yeterli olcağını düşünüyorum sezeryan olcagım için kanamam olur diyede lacivert takım almayı daha mantıklı buldum
Tugcer12 https://resimyukle.io/g/9SUfkqnkMd Bu ıkısını tercih ettim ben. Ayrıyeyten beyaz sabahlık ve bir tane normal pjama takımı aldım🧸💕
Tugcer12 Didemf feyza polar sabahloklı lohusa takım diye geciyor hepsiburada’dan aldım trendyolda 500 küsürdü hepsi burada’dan 250 tl’ye aldım 🙏🏻🌸 sabahlığı polar cok güzel tavsiye ederim💜