Rabiasss 36+4 üm ama ultrasonda bir hafta önde bugün saat 3 den beri sadece sağ kasıgımda acı yanma hissi dolgunluk var arada bir yine acıyor elimle hafif bastırdığımda acı oluyor sizce doğum yakınmı başına gelen var mı 🥺
balbocegimm Rabiasss normal cnm bu haftalarda bu tür ağrılar bende 35 +1im asiri sancim ve kasilmalarim oluyor
balbocegimm Rabiasss benim 3.ama digerleri Suniyle oldugu icin bende kendi sancimin nasıl oldugunu bilmiyorum tek bildiğim düzenli olması gerektiği