BarBeyzazer Masal 😍 benim ikizlerim olacak 2 kız olsaydı masal ve kumsal koyacaktık ama bir kız bir erkek olcak ☺️
jrarya Aselbilal Masal 😻 bizimde alternatiflerimiz arasındaydı şuan arya ile eylül arasındayız bizde 34. Hafta bitiyo boş kapı süsü alındı hediyelikleri vs babamızın isim seçmesini bekliyoruz 🤷🏻♀️
Ozlemgln Aselbilal benim evlenmeden beri hayalimdi masal ismi ama Rabbim bana ikiz erkek evlat Nasip etti ben masal koyardim eğer ilerde bigün olur size masal koyacagim ikiz olursa da masal ve öykü şimdi sağlıkla gelin minik erkeklerim Mete & Ege 🙏🏻👼🏻👼🏻😁
Dua Aselbilal bu sene herkes Asel koyuyor ya Aysel gibi anlamı güzel ama o kadar çok var ki sanırım 2017-2018 senesi kızlar hep Asel 😂 Masal olsun Masal
Elifasel Aselbilal ben de 14 haftalık hamıleyım kızım olursa masal yada asel koyucam demıstım ama masal kuranda gecmıyo asel kuranda gecıyo ve anlamıda cok guzel dıye ona karar verdık