11 haftalık gebeyim dün kahverengi akıntım oldu doktoruma gittim bebeğin iyi dedi kalp atışını duydum rahatladım bugün akşama doğru yapışkan kıvamda akıntı geldi hemen yakın bi hastaneye geldik doktor kanaman var düşük tehlikesi var istersen 3 4 saat müşade altına akalım dedi serum falan taktılar şuan iğne yaptılar nolur dua edin bebeğime bişey olmasın... aynı durumu yaşayan gebeliği güzel sonlanan arkadaşlar varmı lütfen yazınn