Keşke emzirme sürecinde aşı yaptırmış olsaydınız. Bebeğin organ gelişimi devam ediyor hatta beyin gelişimi doğduktan sonra bile devam ediyor ben şahsen çok dikkat ediyorum bebek dünyaya gelip 5-6aylık olana kadar direneceğim ve öyle aşı yaptıracağım o zaman annenin kendi vücudunda oluşan antikor süt ile bebeğe geçiyor. Böyle bir araştırma yapıldı ve bebeklere geçtiği kanıtlandı ben şahsen riske atamadım