Adana01gg Kızlar 14. Haftadan sonra doktorum saçımı boyatabileceğimi söyledi. Organik boya önerileri alabilir miyim ve nerden tedarik edebilirim..
Mrv1007 Adana01gg of ya ben dün sordum doktoruma dokuz ay boyunca boyamama izin vermedi 😭😭😭 gerçi ben ombre yaptırıyorum organik boya şansım yok saçımı açarak yapıyoruz. İnşallah bilen arkadaşlar yazarlar güzel markaları 😍
Adana01gg Mrv1007 benimkinde sarı ombreli ama dipten gelenler berbat duruyor dip rengimde boyatacağım
987123 Ben boyattım ama dipten 1 parmak aşağısını komple boyattım sıkıntı olur mu acaba ? Dibi koyu geliyordu sarı ombreliydi her yerini kendi rengine boyattım dibe dokunmadılar ama
Gizemin-minnakI @Adana01gg bio magic kokusuz iyi diyorlar . Benimde ombreli. Diplerim çok geldi. Kötü duruyor . Ombre açtırıp yaptırmak istemiyorum. Senelerce de emek verdim sarı saça. Dibe değdirmeden kendi rengine boyucam bu boyayla sanırım. Çünkü dipten boyamaya da cesaret edemiyorum .