Neslii01 bende de vardı renkten renge soktum saçımı beyazlarım çok fazla olduğu için ama bebeğe gerçekten zarar veriyor sanırım çünkü doktorum 8 haftalıkken gittiğim de dediği ilk şey saçını asla boyatmayacaksın bende dediğini yapıyorum ve boyatmıyorum. Bebeğimin sağlığından önemli değil inan saçımda ki beyazlar ☺️