Kızlar regli 1 gün gecikti. Akıntı var kasıklarımda yanma var şuan. Böyle jel gibi sümüksü akıntı var. Ve Sari akıntı. 1,2 gündür grip gibi oldum burnum aktı. Halsizlik vardı .şuan iyiyim. 5 TL lik gebelik kaset test yaptım. 2.cizgi çok çok silik çıktı……. Eğer gebe olsam 1 gün gecikmeyle bu kadar silik çıkar mıydı. Gebe değilsem neden ilk defa adetim gecikti 😬