Sevtugm Kizlar 25 girdim arada sanki içime nefes alamiyorum gibi oluyorum daralıyorum normal mi blmyrm. Başka bisi olmasın aman 🙏🙏🙏 🤲
Elieefss Sevtugm bende de oluyodu kalbim çok hızlı atıyodu nefesimi toplayamıyodum bugün kalp doktoruna çıktım hamilelikte olabilir normal dedi
Ayceycev Sevtugm bende de hep oluyor, damarlar büyüyor burnu tıkıyor, bebiş de büyüdükçe diyaframa baskı yapıyormuş. Ben sterimar kullanıyorum bir de 2 kat yastıkla yatın en iyi çözüm bunlar
elisss_61 Sevtugm Gayet normal canım hele de miden dolunca akşamlardan bu durum daha da artıyor tüm gebelerin ortak problemi sanırım 😞
DerinMavii Bende öyle oluyorum oksijenle alakalı sanirim kansızlık var bende ondan diyorum veya panik atak :(