Nese33 civilde de vardır güzel modeller hemde çok pahalı değildir bence. Aziz bebe falanda iyi. Ben 5 li aldım bi kaç tane birine battaniye alıcam uygun zaten bir sürü zıbın var. Yenidoğan kıyafetleri çabuk küçüldüğü için tekrar 10 lu almayı düşünmüyorum