prensesannesiiiiiiii Selam güzel anneler 🌸 22 haftalık hamileyim, sürekli çay aşeriyorum kana kana içmek istiyorum 🙄 içtiğim kan ve demir ilaçlarının etkisini azaltır mı, bebeğe bi zararı var mıdır? Benim gibi olanlar var mı aranızda?
Ozlem1297 prensesannesiiiiiiii bende 25 haftalık hamileyim sizin gibi aşeriyorum resmen beş altı bardak sonra durdurmaya çalışıyorum kendimi doktorada sormadım ama bişey olmaz inşallah ya ilaçlarımızı içip beslenmemize dikkat edersek
elisss_61 prensesannesiiiiiiii Malesef canım azaltır mümkün olduğunca araları en az 2-3 saat geçmiş olsun ki daha az etkilesin ve mümkün olduğunca da az içmeye çalış ben çay hastasıyım iki gebeliğimdede nerdeyse hiç içemiyorum canının istemesi çok enterasan 😅
MelekEzgi prensesannesiiiiiiii bebek çay bağımlısı olarak doğuyor 😂 çaya düşkün değilimdir olmasa da olur ama kızıma hamileyken demler demler içerdim doyamazdım. Şimdi ikinciye hamileyim yine canım çay çekiyor 😅 kızım aşırı çaycı. Sabah gözünü çay diye açıyor 😂 benim ya da onun kan değerlerinde herhangi bir soruna yol açmadı ama demir eksikliğiniz varsa dikkat etmelisiniz ☺️
yigitegenin_annesi prensesannesiiiiiiii ayy keşke bende çay içsem ben gebelikte çaydann tiksindim kahvaltıda gün içinde içmem kokusu bile ağri gelir bana
prensesannesiiiiiiii Ozlem1297 bende öyle ve hamilelikten önce çok çay içmezdim kahvaltılarda sadece 🤷🏼♀️ Bende doktora sormadım ama azalt çok içme der büyük ihtimalle
prensesannesiiiiiiii elisss_61 evet çok ilginç geliyor bana da başka bişeyler istese keşke ama yok, sadece çay 😅
MelekEzgi elisss_61 hiç içmeyenlerin hamileyken aşerdiğini çay tiryakisi olanların da tiksindiğini duymuştum. 😅
Ozlem1297 prensesannesiiiiiiii aynen bende canım sabah kahvaltıda bile içmezdim sevmezdim çayı niye böyle oldu anlamıyorum 🤷🏻♀️ elimizden geldiği kadar dikkat edelim artık😊
Handan_65 prensesannesiiiiiiii Ben hamilelikten önce keyifle içerdim şimdi 1 bardak zar zor içiyorum midemi bulandırıyor ama çok özledim kana kana cay içmeyi