Ssezen12 Merhaba güzel anneler ❤️ 2 ay 20 günlük kızım var ama kaka yapma sıklıgi günde 1 e düştü bu normal mi Mama ile besliyorum Doğduğundan beri mama ile besleniyor hiç böyle değildi mama yemesine rağmen günde 3 4 defa kaka yapiyordu Endişelenme limiyim
esleminannesi_ Ssezen12 canım normal çocukların ayı ayini tutmaz bide yapmasın rahatsız olduğu zaman yapar annemler hep derdi doğru yanı çocuğa yaradığı zaman yedigi çok kaka yapmayı bırakırmış sıkıntı yok canım kızımda oyleydi bi ay oyle olurlar öbür ay bi turlu