Papatya17 14 haftalık hamileyim iki günden beri rahmimin ozellike sağında ağrı ve rahmimde doluluk hissi var neden olabilir sizce birde ağrılar oksurunce falan böyle batma şeklinde geliyor bilgisi olanlar yazabilir mi ?
Cinarinannesiiiii Papatya17 canım ben 25 haftalık olucam hala o şekil devam ediyor enfeksiyon dan diyolar doktorlar ilaç bile fayda etmiyo yeri geliyo ağrıdan agliyom
Cinarinannesiiiii Papatya17 şuan sıkıntımız yok Allah’a şükür enfeksiyon yüzünden daha bugün acile gittim gene ilaç verip yolladı yüksek derece değil dedi ama beni çok zorluyor inan her gebede enfeksiyon sorunu oluyor dediler
Papatya17 Cinarinannesiiiii anladım inşallah bir an önce iyileşirsiniz 🙂 rabbim sağlık ile kucaginiza almayı nasip etsin 🌹
Cinarinannesiiiii Papatya17 amin inşallah hepimize sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲