Bayan_melek bebek de var ama gelişmiyor demek ki 1+4 gün geriden geliyor 😔 kese gayet iyi etrafında kanama filan yok yolk sac var bebek var ama kalp atısı yok doktorlar da öyle olumsuz konuşuyorlar ki insanı iyice mahvediyorlar 😔 inşallah dediğiniz gibi olur 🙏🏻