Rabrabrab1 esim 18 aylıkken çıkarmış.. oğlumda babasına çekmişti 1 yaşına geldiğinde 2 tane dişi vardi.. doktora çok sordum ama merak etme genetikde olur bir rahatsızlığı yok demişti gelişimi güzel 2 yasa kadar normal kabul ediyoruz dedi.. sonra 18 ayına kadar 2 dis vardi sadece 18 den sonra yavaş yavaş başladı.. simdi 3 yaşında hepsi tamamlandı çok şükür..