KezibanUan Güzel hamişler Merhabaaa 🤩🤩🤩🤩🌸 göğsümden ne süt ne sıvı hiçbirşey gelmedi arkadaşlarımın hepsinde gelmiş. Sütleri hemen inmiş doğumdan sonra. Acaba benden gelmemesi sütün doğumdan sonra inmesini engellermi??? Başına gelen oldumu hiç ?? İlk gebeliğim
[silindi] KezibanUan hiç sütüm gelmemişti hamileyken doğurduğum sabah bile kupkuruydu gögüslerim. Normal doğum yaptım hemen geldi. Şu anda sütüm iyi durumda böyle şeylere hiç kafaya takma hiç
Birglbiray Benim de geldi canım 5 aylık hamileydim her gün ıslanıyordu göğsüm şuan 20 küsür gün kaldı doğuma ama kesildi hiç süt falan gelmiyor acaba sütüm olmayacak mı diye düşünneye başladım ben de. Benim de ilk hamileliğim nedir ne değildir bilmiyorum hiç 😁
KezibanUan Birglbiray ahh canım benimde ilk hamileliğim benden hiç gelmedi tecrübesiziz ya herkeste gelince sütüm mü yok acaba dedim 😊 tecrübeli annelerden yazan olur İnşallah
Birglbiray KezibanUan Allahn izniyle gelir ya ben şahsen mama kullanmak istemiyorum. İnşallah gelir de sütkerimiz sağlıklı anne sütüyle beslenirler
KezibanUan [silindi] okadar sevindimki canımm çok ama çok teşekür ederim 🤩🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Emzirmeyi çok istiyorum mama hiç vermek istemiyorum.