Melih_funda Dünden beri bel ağrım vardı ufak ufak bu akşam biraz zorlayınca doktorumu aradım nst için acile çağırdı şimdi geldim sancım çıktı sanırsam erken doğum 😔 ilaç ile durdurmaya çalışıyorlar henüz 35+4 deyiz dualarınıza ihtiyacım var 🤲🏻
Nazli_ayar Melih_funda Allah yardımcın olsun ya. Valla başlığı okuyunca bile içime bir hüzün çöktü 😑 inşallah zamanında hayırlı bir şekilde doğar bebeğin
madame Melih_funda 31 haftadan beri sancim cikiyor ve bazen hissedilir kadar çok sancim oluyor 3 kere acillik oldum serum igne ile sancim dindirilip geri eve gönderildim suan bende 35+5 deyim kasilma icinde hap kullanıyorum idrar yolu enfeksiyonu da cikti oda biraz sancıyı tetikliyor suyumda fazla bakalim ne zamana gelecek acilman yoksa hiç canını sıkmasın bu durum.
Alpmetecan Melih_funda Rabbim sağlıkla kucağına vermeyi nasip etsin ,benimde yaklaşık iki gündür çok şiddetli bel ağrılarım var ikinci gebelik , doğuma benzer ağrılar da var korkudan gidemiyorum
Esmeex Melih_funda ben de tam 35+4 te çatı ağrısı için hastaneye gittim. Kasılma ve sancımın çok fazla olduğunu, mahallede bile doğum yapabileceğimi söylediler. Israrla yatış istediler fakat yatmadım. Şuan 37+6 yım. Canınızı sıkmayın olabiliyor öyle
Melih_funda madame aksine açılmaya bakmadı hiç ebe doktorum şehir dışında nst sonucuma göre sadece ilaç kullan dedi ama ebe ısrarla yatış verecem diyo bi gece için 900 TL para istiyorlar bende evime geldim ilaçla duracam bakalım umarım dediğiniz gibi olur bekleriz hayırlısı ile ya
Melih_funda Alpmetecan ay bence hiç ertelemeyin sonra ebelerin saçma salak lafını çekiyorsunuz dünden beri sancım hafif var dedim demez olaydım boş boş konuşup stres yaptırıyorlar bebeği hemen alacağını söyledi doktorumu kendim aramasaydım eve bu gece doğuma alacaktı beni resmen
Melih_funda Esmeex evet bana da ısrarla yatış dediler kabul etmedim ilaç kullanacam bakalım inşallah sağ Salim gününde gelirler 🤲🏻🤲🏻
madame Melih_funda devlet hastanesine acilden giris yapabilirsiniz orada zaten ebelerin ilk baktigi acilma var mi yok mu oluyor ona gore müdahale de bulunuyorlar bu konuda devlet hastanesini tek geçerim. gercekten onlar sayesinde hem motive ediyorlar hemde doğru müdahale ile zamani oteliyorlar bebelerimiz de 2 hafta daha dursa yeter Allahin izniyle saglikla kavuşalım insallah
RabiaKose Melih_funda hiç panikleme 30.haftadan beri sancım oluyor Dr yat dinlen bişey yapma yemene dikkat et dedi öyle yaptım şuan 37 haftalık olduk sende dinlenmene bak kafana birşey takma 🌼🥰
Melih_funda RabiaKose aynen yatıp dinlenmem söylendi öyle yapacam inşallah dediğiniz gibi olur ya 🤲🏻🤲🏻
BeRidwan Melih_funda seni o kadar iyi anlıyorum ki 😞😞24 haftalığım erken doğum riskim var açılmam olmuş ve suyum geliyor Allah seninde benim de ve bizim durumda olan herkesin yardımcısı olsun evlatlarımızı inşallah sağ salim miadında kucağımıza alırız.
Melih_funda BeRidwan çok çok amin rabbim bizlere bağışlasın evlatlarımızı sağ Salim şekilde gelsin inşallah yüksek ihtimal bende de enfeksiyon dan ötürü olmuş bol su içmemi söyledi doktor bakalım ya hakkımızda en hayırlısı neyse rabbim bilir 🤲🏻🤲🏻
BeRidwan Enfeksiyondan ötürü olmuş sanırım hastanede yatıyorum Allah rızası İçin gören okuyan herkes erken doğum olmasın diye bana dua etsin çok korkuyorum