Ghh hamileliğimin başında ağdaya alıştırdım kendimi. 14 yaşından beri jiletle alıyordum özel bölgemi, evlenirken 1 kere ağdaya gittim, ve sanki canımı aldılar o gün öldüm öldüm dirildim sanki yok böyle bir acı. Bir daha asla yaptırmam dedim. Zaten burnumdan gelmişti, 1 hafta maymun poposu gibi kıpkırmızı oldu. Denize giremedim havuza giremedim dehşet acıyordu. Hamile kaldım, ve son aylarımda jilet yapaca ayacağımı düşünerek ağdaya gittim. Hamile olduğumu ve ilk defa aldırdığımı söyledim. Allah razı olsun özel bölgem için 1 saat kesintisiz uğraştı kadın benimle küçük küçük aldı ben ne zaman istersem o zaman çekti. 3 kere o ablaya gittim sonra kovidden dolayı gidemedim derken 2 kere eldivenle aldım. Ve sadece özel bölgem 3 saat sürdü. Dedim yok böyle olmaz ağdaya devam. 2 gün önce gittim. Ve farkettim ki artık eskisi gibi acımıyor. 10 dakika da bitirdik ağdayı. Eskiden ağda odasında duvarları tırmalıyordum. Alıştı artık kıl köklerim inceldi. Benim içinde o kadar iyi oluyor ki. Her duşta jiletle selamlaşmaktan bıkmıştım artık. Gece alıyordum sabahına cıkıyordu. Keşke ergenlikten alıştırsaymışım kendimi diyorum simdi