poncikveannesii Merhaba 2022 Nisan ayı anneleri postunuda ben açmak istedim nasıl gidiyor benim nisanın ilk haftası görünüyor erken olup Mart’ta gelmezse eğer daha yolun başındayız 🤰
Beno poncikveannesii haftaya Perşembe randevum var yaptiricam heyecanla bekliyorum 😁 şuan ilk haftalara göre bı tık daha iyi geçiyor gece uykuları disinda
poncikveannesii Beno Bende haftaya Perşembe yaptırcam biraz korkuyorum en son üç hafta önce gittim kalbini duymaya insan merak ediyor bulantılar nasıl🙈
Beno poncikveannesii bulantilarim geçti aslında ama ben kimseye söylemiyorum ahahahahaha 😂😁 İyi oluyo böyle annem geliyo eşim işleri yapiyor bir ay daha devam edip birakicam ama bulantım yok sadece batmalarim başladı
poncikveannesii Beno Ben farklı şehirde olduğum için kimse yok yanımda herşeyi kendim yapmak zorundayım 🤢şu an prilam ikinci kutu bitmek üzere hafifledi ama kesilmedi yine çok şükür ilk zamanları hatırlamak istemiyorum 😂
Beno poncikveannesii banada bı tek annem geliyo haftada iki gün yemeğimi yapiyo yardım ediyo.sanirim 1.trimester bitince daha rahat olucaz.sen hangi sehirdesin Ben kocaelideyim
Beno poncikveannesii ay zor evet Allah yardımcın olsun. Bebişin olunca ne güzel sana arkadaş olucak işte 😁