Yusuf__eren dıkkat et canım ama kesinlikle güldal markası önermem yani a101 bim yağ çözümü kullanma. Bende de astım var asla o tarz kötü kokan yağçözleri kullanamıyorum sana önerim porçöz ün mutfağım olanı var ve hiç bir şekilde kötü kokmuyor aksine freh bir kokusu var dene istersen 🤗🤗🤗