8 eylülde takibinde olduğum yakın ilçedeki kadın doğuma gittim fakat sıra alamadığım için kendi ilçeme dönüp en azından kan vereyim değerlerim elimde olsun ne olur ne olmaz dedim , kanı verdim nst çektirdim ve eve geldim içimde tuhaf bi his vardı ve uzun zamandır aç olduğum için kendimi bi tuhaf hissettim yorgun gibiydim uyumak istedim , Tam uyumak üzereyken bi sıcaklık hissettim heralde akıntı dedim kalkıp bakmadım ama bi süre sonra daha fazla hissettim , sonra kalkıp bide baktım ki su gibi bişe akıyor hemen doktorumu aradım özel ve uzakta bi yerde kendisi panik yapmamamı ve eşyaları alıp muayenehanesine gitmemi söyledi , daha sonra eşimi aradım suyumun geldiğini söyledim ve o kadar panik yaptı ki eve geldiğinde kendimi geçmiştim onu sakinleştirmeye çalışıyordum 😀 bindik arabaya ama nasıl hızlı kullanıyor o an korkudan doğurucam sandım 😀 yolu gittikten sonra dr muayene etti ve suyumun geldiği kesinleşti fakat bi sorunumuz vardı sancım ve açıklığım hiç yoktu , beni doğum yaptırdığı yakın ildeki hastaneye yönlendirdi daha sonra da kendisinin geleceğini söyledi , basından beri hep normal doğum için konuşmuştuk fakat su gelmesi biraz ikileme soktu bizi , sonra biz hastaneye gittik yatışı yaptık , bikaç saat sonra suni sancı verilmeye başlandı doktorm beni arayıp eğer açılman istediğim gibi ilerlerse normal için zaman vermek istiyorum dedi ve ben cok mutlu oldum , suni sancı aldığımda asla yatakta kalmadım açılmam olsun diye pilates topu üzerinde hareketler , yürüyüşler ve egzersizler yapmaya başladım bikaç saat sonra açıklığımın ilerleyişi başladı ve gayet iyi gidiyordu , daha sonra doktorum tekrar aradı ve açılmamın sabaha böyle devam ederse normal yapabileceğini fakat bi yerden sonra ilerlememesi durumunda sezeryana alacağını belirtti bende kendime sabaha kadar vaktim var diyip gaz verdim ve ebenin bana hadi yat dinlen dediği her an pilates topu üzerinde daireler çiziyordum 😀😅 sonuçta suni sancı geldikte açılma için bişeler yapmalıydım ve arkadaşlar saat sabah 4te açılma 8cm’di🧿 artık ebe bana hiç birsey yapma sadece yat az daha oynarsan çocuk kendi kendine doğacak diyip doktoru aradı ve doktora 1-2 kez ıknırsa kafası gelir dediğini duydum o an panikle hemen oturdum yerime cünkü doktorumun gelme mesafesi 1 saatti 😀😀 bi süre doktorum beni arayıp 3 dk ya ordayım dedi ve beni doğumhaneye aldılar , doktorum geldi 2-3 dk konuştuktan sonra doğum için sancı geldikçe ıkın dedi yalnız bi problem vardı benim tuvaletim var gibi hissediyordum ve doğumdan aylar öncesinde bile hep bunu düşünüp korkuyordum 😀 ıkınamam tuvaletim var dediğimde hayır o bebeğin başı baskı yapıyor hadi ıkın dedi ve ben ıkınmaya başladım 1-2 ıkındım sonra 3.de hadi saçlarını gördüm dedi ve diğer ıkınmam henüz tamamlanmadan benden bişeyin akıp gittiğini hissettim hemen karnıma baktım ve bomboş duruyordu o anda doktor direkt kızımı gösterdi tarif edilemez bi duyguydu ve sadece 12 dk sürmüştü ❤️ O andan sonra ne yaptılar ne ettiler bilmiyorum gözüm sadece kızımdaydı, herkese kolay doğumlar diliyorum , söyleyeceğim tek şey kendinize güvenin ve bebeğinizle doğum anında bile hep konuşun ondan yardım isteyin 🦋🦋