Buseylcn 27 haftalık gebeyim 1 haftadır ağzımda hep böyle tatlı tadı var. Tatlı bişey yesem de yemesemde gece veya sabah uyandığım da da böyle hep tatlı bişeyler yiyip içmişim gibiyim. Başına böyle bişey gelen var mı ? Neden böyle oluyordur bi bilgisi olan yada ?
Canany Buseylcn vücutta kan değerlerinin yükseldiğini gösteriyor doktor bana kan ilacı yazdı ben onun yerine keçiboynuzu özü kullandım tıpkı dediğin gibi ağzımda diş diplerimde aşırı tatlılık hissi çoğaldı onu bırakınca düzeldi kan ilacı içiyorsan bir hafta bırak düzelirsin zaten kan basıncı gebelerde çok daha yüksek vücutta kan fazlaysa ağızda tatlılık hissi olur
Mom3834 Buseylcn bebeğinizin tadıdır o, annecim ben çok tatlıyım gelmeme az kaldı beni yer misin demek o başka bi açıklması yok 🙈 şaka şaka demir hapı / kan ilacları yapabiliyor bilginiz olsunn 😊
gokcekocyigit07 B12 ilaçları kullanırken bende de oldu, doktorum normal dedi ama bir süre sonra düzeldi, yine de sormak lazım tabi 🤷♀️
Buseylcn gokcekocyigit07 b12 ilacı kullanmıyorum aslında Demir ilacı kullanıyorum ama Onur’a 3 aydır falan 1 haftadır böyleyim 🤷♀️
Sude-96 Canany ya bende de aynısı oluyor kan ilacına başladıktan sonra oldu bende de yorumunuzu gördüğüm çok iyi oldu şekerden şüphelenmiştim bende