Gunesbestee Hamileliğin ilk trimesterı içerisindeyim 8 haftalığız ama bazı günler cidden aşırı belim ağrıyor ve hazımsızlıkta çok yaşıyorum. Yaşayan var mı benim gibi bu durumu?
Gunesbestee canselbalta çok ağrırsa parol içebilirsin bir tane dedi ama içmiyorum yine de. Rutin kontrol için kan testleri falan vereceğim yarın vitamin vs bakılacakmış bazen kalsiyum eksikliğinden de oluyormuş ama evham da yapıyorum maalesef