Neslihan3866 Annelerim merhaba, 21+6 olduk, bu tartışma başlığında aldığımız ürünlerin alışveriş linklerini mi paylaşsak? Hem kış bebekleri olarak birbirimize bu konuda yardımcı oluruz hemde fikir alışverişi olur, begendigimiz şeye ulaşmamız daha kolay olur ☺️
ftmnr_drgt Neslihan3866 16+2yiz Şubat sonu mart basi doğum, alisverislere başladık kizimiza, battaniye ördüm dün bugünde emzik ucu kapı süsü anne kız bandi yaptim 🌸
poyrazinannesi3547 Neslihan3866  bizde 23 +4 haftalık olduk bunları aldık biraz daha var yeter diye düşünüyorum ama bilmiyorum daha eksikler var hepimiz sağlıkla kavuşalm bebişlerimize
Totomoto ftmnr_drgt aynbende 16 banada kız dedi ama emin olamadım Cinsiyet icin ayrıntılıyı bekliyorum 🎀🎀
ftmnr_drgt Totomoto 12+2de ikili tarama için gittigmzde cinsiyeti öğrenemedik çok hareketliydi 14+4te kan sonuçlarımizi almaya gidince öğrendik kızimiz olacağını akşama da ailelerimize supriz yaptık o gün içinde iki kez baktık ultrasonda netleşti kız olduğu , şimdi de 16+2yiz minik dekorlarını hallediyorum 😇 Ekim basu kontrolumuz 18+4olucaz inşallah 😇
Totomoto ftmnr_drgt bende 14+6 da öğrendim kız diye Hep kızım olsun isterdim 🤲🎀 tabi önce sağlıklı bebekler inşallah🤲 Ama hep rüyamda erkek bebek görüyorum 1 kere bile kız görmüyorum O yüzden ayrıntılıyı beklim ben😍
Valide Neslihan3866 21+5 iz ikizlerimizle şöyle peluş yeleklerden aldım ben mesela kış bebeleri için kullanışlı olur diye 🌸https://imgyukle.com/i/MPm7o https://imgyukle.com/i/MPz5U
Neslihan3866 Julia Bizimkide erkek 🤗 yeni yeni yavaştan başladım bende almaya, çok sonlara da bırakmayalım canım tavsiyem :)
ftmnr_drgt Totomoto bizimde ismimiz belliydi hem erkek hem kız için kullanilan bir isimdi cinsiyete kadar bekledik erkek ya da kız geçmedi hiç aklimizdan hep sağlık diledik, şimdi kızımız olucak 🌸 14+4te de ilk ultrasonda doktorumuz gördü emin olmak için yarim sonra yeniden baktık ve netleşti🤗 erkek kız yorumları bende çok almıştım göbeğim çok var şuan 4 ayligim ama 6 ay gibi duruyor 🤗
UrasEgeBabysMom Neslihan3866 Civilde tam kışlık kalın, yumuşacık yelekler var.Bugün kargom ulaştı bayıldım, iyiki almışım sizede tavsiye ediyorum.😍 https://www.civilim.com/albimini-bebek-yelek-3-12-ay-ekru-a11892 https://www.civilim.com/albimini-erkek-bebek-yelek-3-12-ay-mavi-a12015-mvi
Allahneverdiysee UrasEgeBabysMom ben de üstteki yelekten aldım çok hoşuma gitti şimdi beyazını da alıcam
Totomoto ftmnr_drgt aa aynen bende 6 aylık gbi Gazman gbi geziyorum Aynen sağlıkla gelsinler miniklerimizde ne olursa olsun🤲 1 kaybım var inşallah bunu sağ salim kucağımıza alırız🤲🥺
ftmnr_drgt Totomoto ya çok üzüldüm 🙏 Rabbim miniginize uzun ömürler versin hayırlısı ile kucağınıza alin 🧿 sağlıkla gelsin amin inşallah 🤗
ayse12211 Kızlar alışveriş yapmak için henüz erken değil mi. Bende ocakta doğum yapacam hiçbir şey almadım daha
mineirem ayse12211 ben tam yılbaşına geliyo kıyafet işini hallettim bebeğin bi kendiminkiler kaldı erken doğum riskim var son zamanlar yatıcam büyük ihtimal o yüzden hallettim
Alka ayse12211 Benim nerdeyse eksiğim kalmadı canım. Niye erken olsun. Karnım burnumda rahat gezemem diye düşündüm. Bide indirim gördükçe bütün gerekli olan şeyleri aldım yavaş yavaş.
Neslihan3866 ayse12211 Canim yavaştan başlaman daha iyi olur aslında, hem hava koşulları daha kötü olmadan (eğer gezip alacaksan), hem covid den kaynaklı, hem nolur nolmaaz Allah korusun erken doğum vs gibi şeylerle karşılaşırsak.. Ben indirim denk geldikce alıyorum karşıma çıkanları :)
ftmnr_drgt ayse12211 16+3uz başladık almaya , kızımız olucak cinsiyeti öğrenince almayı dusunuyorduk artık yavaş yavaş aliyoruz, bende battaniye ördüm kapı susunu yaptım anne kız tacimizi ve emzik ucunu hazırladım şubat sonu mart basi doğumum yavaş yavaş hepsini alırız 🤗
Neslihan3866 mineirem Bende en çok bundan korktuğum için aslında halletmek istiyorum :) kendiniz için alacaklarını da burdan paylasirsaniz bize de fikir olur :)