Ben çok yeni gebeyim 3 haftalık falan
Tüp bebek transferim oldu,oksapar kullanıyordum,buğün lekelenmem oldu bana şimdilik keselim dedi doktorun hemşiresi ve pıhtılaşma ilgili sıkıntım yok aslında,tedavi protokolleri böyle sanırım ondan vermiş olabilirler diye düşündüm.faydası olmasa vermezlerdi,gerektiği zamanda kesiyorlar,dün kahvrengi lekem olmuştu ve bu sabah pempe lekem oldu,insan emin olamıyor,1 saat olmadan kahverengi lekeye döndü