Gzdcrlyksl aynısını gittiği perinatog söyledi ama bana kayboladabilir dedi , tel birşey anlam ifade etmiyor demedi beni strese soktu fetal eco önerdi ikili test sonucumda güzel olduğu halde kadın Doğum doktorum da fetal eco olur ama pek birşey çıkacağını sanmıyorum çok sık karşılaşıyoruz dedi ki bende yazdım buraya hanımlar dan yaşayan sonradan kaybolan çok şükür sağlıklı olan çok var , inşallah sağlıkla alırız kucağımıza