Hsynftm 38+2 günlük gebeyim kizlar ilk gebeliğim dogum belirtileri nasil oluyor bilmiyorum ben gelen giden yok nisan falan nasil oluyor dogumun başladığı
sehri_hzr Hsynftm sancı başlayınca hissedilmeyecek gibi değil anlarsın zaten bende tedirgin oluyordum nasıl bişey diye 😊bende kalın tabaka sarımsı tabaka gelmişti mesela
Selma61 Hsynftm bende ilk hamileliğimde çok telasliydim nasıl anlican falan diyordum doktora en son gitmemde açılma vardı sancimda vardı o gün gittim hastaneye yatış yapıldı ertesi gün doğum oldu
Aysobaciniz Hsynftm bende çok merakla bekliyorum 😒 bi yerim ağırsa doğum mu diyorum direk ama anlaşılıyor galiba
Zehra9616 Hsynftm mukus tikaci die bisi var o gelir asiri yogun sumuksu bisi sonra suyun gelir bebegin toparlanir sancidan sonrada sen sancilanirsin zaten
Zehra9616 Hsynftm hee o normalde olan akintin varya onun boyle avuc icini dolduracak kadarini dusun ama coooook koyu jole gibi
Bsragrcn Zehra9616 benim o tıkaç üç gündür gelmiyor suyum da gelmedi em azından ben anlamadım kızlar sizce durum ne ?
Zehra9616 Bsragrcn askom o bebegin tamamen yerlesip hafif hafif seni zorlamaya basladiginda gelir herkes anlamaz ama geldiginii