elifenes20 A_S_K canım ben yüzyıl da sibel mutluya gidiyorum çok memnunum en son muayne ücreti 175tl idi ama artmış sanırım 190 olmuş diye duydum benim randevuma var biraz gidince öğreneceğim bende ama çok memnunum ne zaman istesem ulaştım her zaman bana davranışı çocuğa olan ilgisi hepsimden çok memnunum ve kesinlikle tabsiye ediyorum canım.
Sblatc A_S_K gitmedim ama Gebze yüzyıl da seher çınar ve Sibel mutlu iyi diye duydum muayene ücreti 175. Doğum yanlış hatırlamıyorsam normal 3500 sezeryan 3750. Medar da Müge emeksiz ve mine atlı ücret normalde 200 Dü sanırım bu ay 250 olmuş. Doğum yüzyıl la aynıydı sanırım ama o da artmış olabilir belki. Darıca Hospital Park muayene 120 doğum normal 2500 sezeryan 2800 diye biliyorum. Bildiklerim bu kadar benim. Hangi hastanenin doğumhanesi ebeleri iyi pek bilmiyorum medar iyi diye duydum ama fiyatlar artmış
Sblatc A_S_K 24. Haftaya kadar devlete gittim artık özele geçeyim dedim fiyatlar arttı en son gittiğim doktor aldı başını gitti. Bu nasıl bi şans😂
A_S_K elifenes20 Yüzyılı biliyorum ilk gebeliğimde Seher hanıma gittim,pek memnun kalmadım kendilerinden. Randevulardan, ulaşamamaktan vs. Şimdi arayıştyaım yeniden☺️
sessiz_oyuncu A_S_K bn burhan şekere gdiyorum ama medikalde doğum yapacağm orda olsn istedm o yüzden doktorumuda değiştirmek zorundayım. Medikale yeni bir doktor gelmş 1 ay sonra ona gideceğim inşallah. Malmut alğaç doktorun ismi. Memnun kalırsam yazarım yine 😊
Aysekilic A_S_K hatırladım sizi hemen hemen aynı yerlerde oturuyoruz Ben bazen özel olarak gebze medara gidiyordum ergün hocaya muayene ücreti 250tl çok ilgili bir doktordur
A_S_K Aysekilic Medar doğum ücretleri güncel ne kadar acaba? Nerde oturuyorsunuz ki? Ben hiç hatırlamıyorum konuştuğumuzu
sessiz_oyuncu A_S_K medarın doğum ücreti ikinci sezeryan 4250 tl burhan şeker orada doğum yaptırdığı için öyle söyledi. Merkez prime doğum ücreti 4.500 tl. Yüzyılın doğum ücreti 4750 tl. Ama yılbaşından sonra zam gelecekmiş
Aysekilic A_S_K gebze cayirova mudurlu tepede oturuyorum medarda ergün hocada normal 3500tl sezeryan 4000tl
Sblatc Bgmkyz aynen öyle. Devletler zaten aşırı kalabalık ve düzgün ilgilenmiyolar bunlarda fırsat biliyo bunu heralde.
Sblatc sessiz_oyuncu yüzyıl a sorduğumda bu kadar yüksek değildi yeni mi arttı acaba faha yılbaşı bile gelmedi. Merkez prime a ben WhatsApp dan sordum muayene 90 doğum 3000 küsür dedi telefonla aradım muayene 180 dedi niye farklı söylediler anlamadım